Rabu, 4 Mei 2011

Harian Metro: Mutakhir

Harian Metro: Mutakhir


Wanita maut ditikam tunang

Posted: 04 May 2011 04:04 AM PDT

BUKIT MERTAJAM: Seorang wanita ditemui mati, dipercayai ditikam oleh tunangnya di sebuah stesen minyak tempat wanita itu bekerja di Jalan Perusahaan Bukit Tengah di sini, hari ini.

Mayat Karimah Jusuh, 25, ditemui oleh rakan sekerjanya dalam bilik persalinan di stesen minyak itu pada pukul 8 pagi.


"Mangsa ditikam di beberapa bahagian di perut, leher, dada dan tangan, kami percaya kejadian itu bermotifkan cemburu," kata Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Jaafar.

Beliau berkata selepas kejadian itu, tunang wanita berkenaan yang bekerja di sebuah kilang di Perai dikatakan pulang ke rumahnya di Mengkuang Mak Sulong dan meminum racun. Daripada maklumat yang diterima, lelaki itu kini dirawat di Hospital Seberang Jaya (HSJ), katanya pada sidang akhbar di sini.


Beliau berkata menurut rakan sekerja wanita itu, Karimah tiba tempat kerja pada pukul 7 pagi dan masuk ke bilik persalinan untuk menukar pakaian sebelum seorang lelaki berusia 35 tahun datang dan turut masuk ke bilik yang sama

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Suami isteri dibunuh

Posted: 04 May 2011 04:02 AM PDT

BENTONG: Seorang kontraktor dan isterinya ditemui mati dibunuh di rumah mereka di Kampung Gemeti dekat sini pagi tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, SAC T. Narenasegaran berkata Mohammad Yusof @ Abdul Rashid Samang, 71, ditemui mati dengan kesan tikaman di dada dan perut manakala isterinya, Fatimah Pachu, 68, mengalami kecederaan di bahagian tengkuk.


Kedua-duanya ditemui dalam bilik tidur utama di tingkat atas rumah dua tingkat milik pasangan itu.

"Polis sebelum itu menerima laporan pihak awam kira-kira 1.30 pagi yang mengadu terdengar bunyi bising dan laungan kuat dari rumah mangsa," katanya kepada pemberita di sini hari ini.


Narenasegaran berkata Mohammad Yusof ditemui terlentang di tepi pintu tandas bilik tidur itu manakala isterinya ditemui di bahagian tepi bawah katil dalam keadaan terbaring.


Polis menemui sebatang cangkul yang dipercayai turut digunakan untuk mencederakan kedua-dua mangsa.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan