Rabu, 25 Mei 2011

Berita Harian: MukaDepan

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Berita Harian: MukaDepan


Eksklusif: Pas palsu RM1,000 kerja setahun

Posted: 24 May 2011 05:45 PM PDT

SEREMBAN: Dengan hanya membayar RM1,000, warga Indonesia boleh mendapatkan pas pekerja yang didakwa sah selama satu tahun dan boleh disiapkan hanya dalam masa 15 minit.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

AQIL

ni bkn kerja kerajaan negeri...mungkin ada individu tertentu atau sindiket yang mengeluarkan pemalsuan pas palsu kepada pendatang asing..hanya mereka yang terlibat sahaja yang tahu..

zikri

selagi kerajaan bawa masuk pekerja asing,maka peningkatan tahap pendapatan warga negara malaysia untuk mencapai tahap standart negara maju, mungkin rakyat malaysia tidak mendapat gaji seperti rakyat negara maju. Tapi kemungkinan besar pekerja warga asing mendapat gaji seperti penduduk negara maju di dalam NEGARA MALAYSIA,ini semua sudah dibuktikan oleh kerajaan malaysia,sudah berapa ramai billionnaire dari mereka yang asal usul negara lain,tanah malaysia bertuah untuk rakyat asing,rakyat malaysia maseh lagi menangisi beban hidup kerana kemiskinan di bandar besar kuala lumpur pihak bank mehalau mereka dari rumah yang tak mampu dibayar seperti anjing kurap,inilah nilai harga yang perlu dibayar sebagai rakyat malaysia,tersilap dalam berbicara di humban di pejara,kalau bangsa lain mencabar Agama pun tak apa

anisah sulaiman

Jangan sampai mentaliti rakyat Malaysia dijajah oleh negara jiran.

Joe Jambul

tarik saja keistimewaan sebagai rakyat malaysia kepada pengkhianat berkenaan dan penjarakan selama mana yang mungkin. orang macam ni jangan diberi peluang langsung, baik kepada yang berpengaruh atau tidak.

anti PATI

dah dah lah cukup lah dgn pendatang yg terlalu byk sgt kt malaysia ni...bilangan mereka lagi lebih ramai dari tentera malaysia...jangan tidur menteri.

sri siantan

Harap pihak berkuasa dapat membendung perkara sebegitu dengan segera. Biarlah pas masuk ke negara ini mempunyai ciri keselamatan yang sukar ditiru seperti menggunakan cip dalam pasport. Melainkan orang dalam bersubahat pemalsuan tetap berlaku. Selamatkan 1Malaysia yang tercinta, perangi rasuah dan penghianat!

zaharah_paam

Kerja haram nak cepat kaya je, tak fikir ke negara kita ni dah penuh dengan PTI dan telah banyak menimbulkan masalah. PTI ini berada di mana-mana sahaja dalam bandar, kampung dan di FELDA. Dah jemu tengok muka dia orang je....Apa nak jadi masa akan datang?

solihin

selamatkan tanah airku dari petualang bangsa....

zmie

Ya Allah, Selamatkan tanahair ku dari "pengkhianat" tanahair yang bertuah ini.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen