Ahad, 13 Mac 2011

Harian Metro: Mutakhir

Harian Metro: Mutakhir


Koo Kien Keat-Tan Boon Heong kempunan juara

Posted: 13 Mar 2011 07:36 AM PDT

Pasangan negara, Koo Kien Keat-Tan Boon Heong kempunan lagi untuk mencatat kejuaraan pertama musim ini apabila tewas kepada Mathias Boe-Carsten Mogensen dari Denmark 21-15, 16-21, 18-21 pada final Kejohanan Badminton Seluruh England, Arena Tertutup Birmingham, malam ini.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Wanita mati dalam kebakaran

Posted: 13 Mar 2011 07:20 AM PDT

PETALING JAYA: Seorang wanita terkorban selepas apartmen yang baru disewanya kira-kira sebulan terbakar pagi semalam, dipercayai berpunca daripada litar pintas.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 pagi di sebuah apartmen 18 tingkat di Damansara Perdana, dekat sini, wanita berusia 25 tahun itu ditemui terbaring atas lantai bersebelahan katilnya dalam keadaan bogel akibat pakaian dan seluruh badannya terbakar.


Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan Meor Hamdan Meor Mohamad berkata, mangsa dipercayai mati akibat sesak nafas terperangkap di dalam kebakaran dan identitinya sudah dikenal pasti, namun pihaknya menunggu pengesahan daripada keluarga mangsa yang sudah dipanggil untuk proses pengecaman.

"Mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk di bedah siasat dan punca sebenar kejadian serta kematian mangsa masih lagi dalam siasatan," katanya.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan