Ahad, 17 April 2011

Berita Harian: MukaDepan

Berita Harian: MukaDepan


BN 55

Posted: 16 Apr 2011 12:43 PM PDT

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

je

BN jangan janji kosong saja. Banyak janji belum di tunai kan lagi. Contohnya di Lubok Antu. Banyak peruntukan di kawasan terpinggir di tarik balik oleh wakil rakyat setempat.

Penduduk Kuching

Kuching,Sibu,Miri semuanya disapu habis oleh DAP.BN hanya menang di kawasan pedalaman.

herman

saudara alvin
asal hang cakap mcm budak xsekolah
dah tempat2 yang DAP menang tu
adalah majoriti cina ada seat tu hampir
90percent cina, kesimpulan mudahnya cina xsokong BN lah, adoii itulah pembakang
benda fakta pun nak argue

lenka

sebenarnya kaum cina di sarawak yang rasis,mereka tidak menghargai usaha kerajaan mengundi pembangkang kerana objketif mereka lebih kepada kepentingan kaum mereka sahaja..walaupun dibina jambatan emas sekalipun mereka tetap memilih pembangkang kerana sikap patriotik tak ada dalam jiwa mereka..sikapa sayangkan negeri dan kemakmuran tidak di terap dijiwa mereka sejak kecil..ini senario yg sungguh menyedihkan dan mengecewakan..

Halid Ramlan

Dibandar-bandar pembangunan dah ada,dah cukup, apalagi nak..bagilah pembangkang satu,dua untuk bersuara diParlimen..Bukan susah bersuara jea..bukan buat kerja...pun!.

augustine

KUCHING, Bandaraya Utama Negeri Sarawak sudah ditawan bagi pihak PEMBANGKANG DAP. Satu permulaan yang bagus dalam Sejarah Sarawak.

syahir

BN harus sedar kaum cina di bandar hanya pandai bermain kata, Pembankang di hati mereka. MCA & GERAKAN tingkatkan usaha mendapat kepercayaan masyarakat CINA kpd BN! Pembankang mmg bersifat perkauman agar Malaysia tak aman. BN di hatiku. TQ Anak JATI MALAYSIA

Alvin

Undi itu rahsia.jadi macam mana rASH rushdi tahu pengundi cina menyokong pembangkang?

NORLYDIAWATY SAJI

BN achieve what they want .... skang saya sebagai rakyat sarawak juga mahu BN tunaikan janji membela nasib rakyat sarawak terutama siswazah yang masih byk tidak mendapat tempat dalam kerja...pembangunan, kemudahan, dan sebagainya...

Muhammad Nabil

Saya setuju pendapt rash rushdi. BN-SUPP hampir kalah di semua saluran majoriti pengundi cina. Nampaknya pengundi cina di Sarawak bukan sahaja inginkin pembangunan. Mungkin DAP lebih mendengar suara penduduk cina di Sarawak.

secara mata kasar bn menang tp di kampung2 keadilan yang menang.itu sangan membingungkan.sila ambil perhatian kepada usul penduduk luar bandar

rash rushdi

Melihat kepada pola politik sekarang penerimaankaum cina terhadap bn sememangnya amat merisaukan, mereka ini tidak lagi termakan termakan oleh umpan pembangunan. Jiwa perkauman mereka amat menebal. Ini isyarat yg tidak baik buat bn. Dengan isyarat ini sepatutnya parti2 komponan cina dlm bn sperti mca dan gerakan di smenanjung patut ambil iktibar.

Superstar

Alhamdulillah kekal ketua menteri orang Islam. Tahniah UMNO. Takziah PAS dapat omega 0-5.

aar

tidak boleh dibanggakan sangat kerana prestasi menurun

orang kampung

BN menang tapi juga kalah!!!!

cam

TAHNIAH!! ternyata busuknya pembangkang memainkan sentimen perkauman tidak diterima oleh rakyat sarawak. pengundi sarawak bijak. yg tak bijak penyokong semenanjung datang ke sarawak.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan