Khamis, 30 Disember 2010

Berita Harian: MukaDepan

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Berita Harian: MukaDepan


Kita hebat

Posted: 29 Dec 2010 11:50 AM PST

Untuk berita lanjut dan gambar suasana Piala Suzuki AFF, dapatkan akhbar Berita Harian hari ini.

Komen Anda

Terima kasih diatas penyertaan anda. Berita Harian berhak untuk tidak memaparkan sebarang komen yang menyentuh isu-isu sensitif dan yang berbentuk iklan komersil. Alamat IP anda akan direkodkan dan mungkin digunakan untuk menghalang penghantaran komen seterusnya jika melanggar peraturan yang ditetapkan.

Senarai komen

http://facebook.com/shearazi

Alhamdulillah syukur pasukan muda kita berjaya menjadi juara baru..sebagai sejarah gemilang sukan Malaysia untuk menutup kalendar 2010

sam

Pengajaran buat pemain semua Liga M. Disiplin dan semangat yg penting serta latihan berterusan. Bukan imbuhan semata.... Syabas anak muda Malaysia.

liezza

tahniah...taniah...tahniah!!!...malaysia boleh!!!! alhamdulillah malaysia hebat

mohd zamri zamri

Tahniah malaysia..tahniah penjaga gol menindakan gol penalti indo...permainan yang menarik kekalkan rentak permainan mcm semalam untuk game akn datang...tahniah PM esok cuti..

azmanr®

Congratulation utk team MALAYSIA, anda semua mampu menyerlah utk membangkitkan nama Malaysia di persada bolasepak Asia & dunia. Teruskan usaha anda... Buat gool keeper, Khairul Fahmi nama anda melonjak naik, kekalkan prestasi anda.

Muz CooZeman

Tahniah Skuad Harimau Malaya, Anda telah buktikan Skuad Bola Sepak Malaysia bukan setakat jaguh kampung~ BRAVO...!!!

wan

Alhamdulillah....Tahniah Kejayaan Satria,Waja dan Wira Negaraku...yang bermain dalam pnuh tekanan ...tp msih lg dpt pertahnkan kubu negara..

Hafiz johari

Tahniah untuk pasukan harimau malaya...u are the best...jgn lupa bg ler dato` plak kat k.rajagopal...raja dah ada..malaysia bolehh

akim

ada ke patut endon ckp S.KUNALAN tu kita import dari INDIA...mengarut tul la endon ni..tak faham betul knp la xdpt terima hakikat bahawa endon mmg lembek...;)

rayraymond

Tahniah Malaysia Team

rtdv

thumbs up you guys!;)khairul fahmi rocks!

tajuddin

Ya, kita menang tetapi mutu bola sepak ASEAN seperti merundum aja. Thailand sudah dalam era kejatuhan sejak tahun 2002. Kini kita mesti mencabar pasukan ASIA lain.

Radjman

MALAYSIA BOLEH!Tahniah kepada pasukan muda negara. Inilah permulaan kebangkitan bola sepak negara.

la obe....

tahniah team malaysia....tp malaysia belum cukup hebat di asia tenggara....jadikan pasukan malaysia, pasukan yg digeruni dan tidak boleh dikalahkan. aku lg bangga andai malaysia dlm kedudukan 50 pasukan terbaik dunia.... Tolong tukarkan logo FAM kapada Bendera MALAYSIA pada JERSI PASUKAN MALAYSIA!!!!!!!!!

jawa hensem

Kejayaan ini mungkin jadi titik permulaan kebangkitan skuad bolasepak Malaysia. Harapnya akan menyusul kejayaan demi kejayaan pada masa akan datang. Hidup Bola Malaysia !!

kurt naha

ayuh malaysia!! gegarkan medan bola sepak antarabangsa!!! sy berbangga jd anak malaysia

teja

Tahniah harimau Malaya!!!!Tahniah!!!

rasydan

sya hrap inilh psukan yg akn mmbwa malaysia mmnangi piala dunia akn dtang....sye bngga mnjdi rkyat malaysia...MALAYSIA BOLEH...

Sulaiman

Tahniah Malaysia. Terima kasih PM. Jumaat ini cuti.

kucing biru

yg penting, penjaga gol malaysia tak 'selembik' penjaga gol indonesia yg mengadu2 mata kena lazer :P

musse

Janganlah dipuji melangit apabila menang dan jangan pula dikutuk sehingga ketanah bila bila.

Masih banyak lagi kelemahan walaupon menang terutamanya apabila menerima tekanan. Lihat saja semasa mendapat bola, clearance yang dibuat tiada arah tujuan seperti sudah hilang punca. Keadaan ini perlu diperkemaskan.

Apapun syabas kepada pasukan Malaysia.

Juraimin Laujo (JR)

ayo.... MALAYSIA kita BOLEH pergi jauh lagi...
Saya bangga jadi rakyat MALAYSIA

zolbiemad

ya betul,betul2 hebat rasanya. tahniah semua.

abd hadi..

tahniah pasukan malaysia.....wea are the best....kebangkitan bolasepak mlaysia menuju tanda positif teruskan wahai anak muda.....

Nor Aqilah Mohammed Sa'aer

Tahniah buat skuad kebangsaan bola sepak Malaysia.. Anda semua mampu membenamkan kekebalan Indonesia... Semoga usaha anda semua dapat dikekalkan. Tahniah

nisa

alhamdulillah ALLAH SWT hebat sebab bagi kemenangan pada pasukan malaysia

azam

TAHNIAH MALAYSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nor Azman

Tahniah Skuad harimau malaya. Malaysia boleh

peminat bola

malaysia hebat...harimau malaya hebat...sejarah kembali dicipta..tahniah.

Suhaimi

kita mmng hebat.kat asean ni kte paling power kot.taun lepas emas sukan sea.taun ni aff cup.sapa ckp kita koman?hehe..bgus rajagopal.mn ad negara yg brani letak smua player muda wakil negara.malaysia je.smua rata2 23taun.so,dpt cr chemistry dr awl.moga lebih maju kedepan.syabas harimau malaya!

Joe Jambul

TAHNIAH UNTUK PASUKAN MALAYSIA. Target Asia pulak lepas ni. Teruskan apa yang ada sekarang. Tingkatkan prestasi, kurangkan 'kontrovesi2 mengarut'...Tahniah sekali lagi

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Esok cuti

Posted: 29 Dec 2010 11:39 AM PST

Sorry, Readability was unable to parse this page for content.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen