Jumaat, 30 September 2011

Harian Metro: Mutakhir

Harian Metro: Mutakhir


Dua rumah dirempuh kereta

Posted: 30 Sep 2011 05:36 AM PDT

KUANTAN: Sebuah kereta jenis Perodua Myvi dipandu seorang lelaki dari arah pusat bandar menuju ke arah Pekan dipercayai hilang kawalan dan terbabas sebelum merempuh dua rumah.

Kejadian kira-kira jam 3 petang itu juga menyebabkan kenderaan berkenaan terbalik dengan keempat-empat tayarnya berada di atas.

Trak penunda terpaksa mengambil masa kira-kira 20 minit untuk mengeluarkan kereta berkenaan daripada beranda rumah yang hampir roboh akibat rempuhan kuat itu.

Dapatkan akhbar Harian Metro esok untuk berita selanjutnya.

Bank hampir musnah terbakar

Posted: 30 Sep 2011 05:30 AM PDT

PETALING JAYA: Tindakan pantas pasukan Bomba dan Keselamatan berjaya memadamkan api dalam masa yang singkat di sebuah bank yang hampir musnah terbakar, di Jalan Tengah, di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 pagi itu, kebakaran di Bank United Oversea (UOB) cawangan Jalan Tengah itu dikatakan bermula di bahagian perbankan pantas (fast banking) di tingkat bawah bangunan tiga tingkat berkenaan.

Bagaimanapun, tindakan pantas pasukan bomba yang tiba di tempat kejadian dalam masa lima minit berjaya mengelakkan api daripada merebak ke bahagian lain bank berkenaan.

Berita penuh dalam akhbar Harian Metro esok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan