Isnin, 6 Februari 2012

Harian Metro: BeritaUtama

Harian Metro: BeritaUtama


Isteri tua gasak madu tepi jalan

Posted: 05 Feb 2012 11:24 AM PST

KUALA LUMPUR: Niat seorang suami untuk mempertemukan dua isterinya bagi mewujudkan keharmonian dalam rumah tangga membawa bencana selepas isteri keduanya parah di muka akibat ditumbuk madu dalam kejadian berhampiran Taman Melawati di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 4 petang itu, mangsa, 30, bertemu madunya berseorangan di tepi jalan kawasan berkenaan manakala suami mereka menunggu di dalam kereta.

Bagaimanapun, pertemuan dengan tujuan berdamai itu bertukar 'medan perang' apabila mangsa ditumbuk madunya berusia 40-an yang naik angin.

Menurut sumber polis, mangsa menerima rawatan di hospital berdekatan selepas mukanya bengkak dan berdarah akibat tumbukan kuat.


Katanya, mangsa yang berkahwin dengan lelaki itu sejak dua tahun lalu bersetuju bertemu madunya buat pertama kali kerana mahu berbaik dengan wanita itu selain mewujudkan suasana harmoni dalam rumah tangga.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



Full content generated by Get Full RSS.

‘Bodyguard’ jaga Apek

Posted: 05 Feb 2012 11:23 AM PST

KOTA BHARU: "Kami tertekan dan ada yang menuduh saya tidak pandai menjaga anak," kata Che Mat Hussin, 60, mengenai penyebaran fitnah terhadap anaknya yang juga penjaga gol skuad kebangsaan, Khairul Fahmi atau Apek.

Che Mat yang ternyata kecewa dengan perkara itu menjelaskan, dia tidak tahan melihat satu demi satu kontroversi melanda anaknya sejak kebelakangan ini.

Katanya, dia runsing apabila mendapat tahu anaknya menjadi mangsa fitnah, termasuk didakwa merampas tunang orang.

"Hati bapa mana yang tidak berkecai jika anaknya sering dilanda kontroversi seperti ini.


"Kami sekeluarga turut menerima tempiasnya walaupun perkara itu tidak berlaku.


"Saudara-mara dan jiran terdekat turut bertanya mengenai isu ini. Sebagai bapa, saya kenal Khairul Fahmi dan tidak mungkin dia buat perkara itu," katanya ketika ditemui di rumahnya di Cherang, di sini, semalam.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.



Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan